Reklamační řád

TwirlVeronique shop si zakládá na kvalitě svých produktů. Chceme buď to nejlepší v kategorii, nebo nic. Každý produkt dlouho testujeme, při vývoji bereme v úvahu veškeré aspekty jeho užívání, vybíráme si nejlepší výrobní partnery. Nikdo ale není neomylný. Chyba může vzniknout u nás nebo subdodavatele. Chyby dělají i ty největší a nejbohatší firmy na světě. Důležité je se k nim postavit čelem. A to my děláme. Vždy.

Postup při reklamaci

  1. Vyplňte tento reklamační formulář. Zakroužkujte, zda zboží vracíte, nebo máte zájem o výměnu.
  2. Postupujte dle pokynů ve formuláři, nezapomeňte na podpis!
  3. Napište nám na info@twirlveronique-shop.cz, že máte zájem o vrácení/výměnu zboží (případně přiložte fotografii závady produktu). U výměny zboží nám do e-mailu detailně napište, za jaké konkrétní zboží budete chtít vyměnit.
  4. Po našem elektronickém potvrzení Vašeho požadavku nám můžete nepoužité a nepoškozené zboží (pečlivě zabalené) zaslat na adresu Veronika Kadlecová, Družstevní 410, Včelná 373 82. Kontakt: +420 604 722 875 
    E-mail: info@twirlveronique-shop.cz. Do (ideálně pojištěného) balíčku ke zboží přiložte vytištěný formulář s podpisem a doklad o koupi.
  5. Po obdržení zboží začneme vyřizovat vrácení peněz / výměnu produktu. Peníze za vrácení zboží Vám vrátíme na Váš bankovní účet uvedený v přiloženém dokumentu. Vrácení platby / výměnu produktu můžete očekávat do 7 pracovních dní od obdržení zásilky s nepoškozeným vráceným zbožím.

Upozorňujeme, že za zboží nesete plnou odpovědnost do okamžiku jeho vrácení. Uchovejte si rovněž číslo zásilky pro její sledování. Vracené zboží neposílejte dobírkou. Dobírkové zásilky nepřebíráme.

Upozornění: Spotřebitel nese náklady na vrácení zboží v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. i) občanského zákoníku.

 

Záruka na vrácení peněz

Spotřebitel má právo podle odstavce v souladu s § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. (dále" NOZ") na ochrannou lhůtu 14 dnů na vrácení zboží. Zboží však musí být v originálním obalu, neotevřené a nepoužité. Použité zboží v našem případě nelze už dále prodat. 

Peníze budou zákazníkovi vyplaceny v souladu s ustanovením § 1832 ihned, jakmile bude zboží vráceno.

Vymezení základních pojmů

"Prodávajícím" se rozumí firma Veronika Kadlecová, se sídlem Družstevní 410, 373 82 Včelná,
IČ: 07226721
"Kupujícím" objekt, který koupil zboží
"Zbožím" se rozumí jakákoliv věc koupená v obchodě TwirlVeronique shop
"reklamace" je uplatnění práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží, které je určeno kupujícím vůči prodávajícímu osobně.

Záruka ochrany osobních údajů:

S osobními daty je nakládáno podle zákona č. 101/2002 Sb.

I. Úvodní ustanovení

  1. Tento reklamační řád je vystaven společností Veronika Kadlecová, se sídlem Družstevní 410, 373 82 Včelná, zapsanou v živnostenském rejstříku, IČO: 07226721, email: info@twirlveronique-shop.cz (dále jen "Prodávající")
  2. Tento reklamační řád obsahuje informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále jen "reklamace") v souvislosti s kupními smlouvami uzavřenými mezi zákazníkem a Prodávajícím, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.

II. Podmínky a způsob uplatnění reklamace

  1. Zákazník může uplatnit reklamaci v sídle společnosti: Družstevní 410, 373 82 Včelná.
  2. Postup reklamace viz výše.
  3. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.
  4. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (zejména vyhláška č. 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
  5. Prodávající je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
  7. Při výměně zboží za jiné hradí poštovné zákazník, nikoli prodejce.

Více viz Obchodní podmínky (bod 5 a 7).

III. Rozsah práv z vadného plnění

Viz Obchodní podmínky.

IV. Závěrečná ustanovení

  1. Reklamační řád byl vypracován ve smyslu občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
  2. Reklamace se vyřizují v souladu s tímto reklamačním řádem, občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími příslušnými právními předpisy.
  3. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 23. 1. 2021.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY